|
Архив раздела "Концертно - театральная афиша" Проведенные концерты, спектакли, представления
Отзывы, впечатления, пожелания
Дата проведенного представления 23.05.2009
Событие сезона!!!
Концерт Александра Любченко и Михаила Крымова
Место проведения представления Кофейня «ПроJazz» (ул. Рогалева, 12-б)
МА «Арт-Вертеп» представляє:
23 травня, 20:00
Кофейня «ПроJazz» (вул. Рогалева, 12-б)
Презентація альбому «4 ключ»
Олександра Любченка та Михайла Кримова
Кількість місць обмежена, замовлення квитків за тел. 33-55-82.
Вартість квитків: 80 грн. – попередньо, 80 – в день концерту.
Альбом «4 ключ»
Альбом легендарних джазових музикантів – Олександра Любченка та Михайла Кримова «4 ключ» є унікальним виданням, оскільки записаний під час живого концерту в Дніпропетровську 20 грудня 2008 року. До слова, на цьому концерті Олександром Любченком востаннє було використано 6-струнну гітару, надалі концерти виконуватимуться лише на гітарі з сімома струнами.
• Послухати МР3: http://lyubchenko.artvertep.com/authors/lyubchenko/mp3
• Переглянути відео: http://artvertep.com/authors/904/article/7006.html
Олександр Любченко народився 1952 року в Дніпропетровську. Музикою почав займатись з 6 років (скрипка, фортепіано). Гітару перший раз взяв до рук у восьмирічному віці. Здобув блискучу приватну освіту.
Для Олександра Любченка характерне використання у творчості різних музичних культур. Це європейська класична традиція, індійська класична музика, фламенко, слов’янська народна музика (Росія, Україна, Польща, Болгарія, Сербія), джаз, блюз, рок, інтонації Близького Сходу. Великий вплив на становлення Олександра Любченка як гітариста та музиканта зробили: Bamey Kessel, Jim Hall, Joe Pass, Jimi Hendrix, John McLaughlin, Paco de Lucia, Eqberto Gizmonti, Ralf Towner, Ravi Shankar, John Williams, Django Reinhardt.
Професійно почав працювати з 16 років. На джаз-фестивалях почав виступати з кінця 60-х років. Олександр Любченко неодноразово визнавався одним з найкращих джазових гітаристів країни. У 70-тих роках грав у відомих рок- і джаз-рок гуртах. Також працював акомпаніатором для камерних та естрадних співаків.
З 1976 року надає перевагу нетрадиційним напрямкам у музиці. Багато працює як композитор(«Гітарний альманах № 1 — 1986 р.»), «Музична Україна», «Музичне життя», 3 енциклопедії: «Антологія радянського джазу», «Енциклопедія молодого музиканта», «Джаз в СРСР», республіканська та регіональна преса тих років, дипломи, нагороди).
1981 року Олександр Любченко був учасником першого в країні фестивалю гітарної музики, на якому був визнаний найкращим у двох номінаціях (фламенко, джаз).
З 1982 р. по 1986 р. Олександр Любченко був лідером відомого джазового квартету «Кредо», з яким з величезним успіхом грає на джаз-фестивалях і фестивалях гітарної музики, а також гастролює по країні.
1986 року Олександр Любченко створює тріо (Ігор Собко — бас, Ігор Колісніченко — барабани), яке грає музику, що заснована на традиційному джазовому мисленні, рок-авангарді та народній музиці. Тріо успішно гастролює по країні, викликаючи незмінну цікавість у любителів сучасної музики, але 1988 року тріо розпадається. За словами Олександра Любченка: «Ми почали повторюватись».
1988 року — Олександр Любченко грає сольні концерти.
1989 рік — був запрошений на Краківський фестиваль, присвячений «Beatles» (Польща). Виступ Олександра Любченка кілька разів показувався по Всепольському телебаченню. Одразу після цього — концерти в рамках джаз-фестивалю «JnO-89» (Вроцлав, Польща). На цьому фестивалі Олександр Любченко грав у концертах зірок («Jazz Forum» Poland і «Jazz Haus» Germany та ін.). На цьому фестивалі відбувається знайомство з відомим американським контрабасистом та композитором Sirone (Noris Jones), й Олександр Любченко приймає запрошення про спільну роботу.
Цього ж 1989 року Олександр Любченко на 1-му в країні Міжнародному фестивалі «Бітломанія» в м. Дніпродзержинську був визнаний найкращим інтерпретатором музики «Beatles» та найкращим гітаристом.
Концерти в дуеті з Sirone у Вроцлаві (Польща). Запис на Вроцлавському телебаченні та трансляція на Польщу.
1990 р. у складі квартету «A Point of Unity» і в дуеті із Sirone — концерти в Австрії (Відень, «Kreis» театр) та Німеччині (Західний Берлін, «Hebel» театр). Преса назвала Олександра Любченка «Паганіні гітари». У кінці 1990 р. — нова зустріч з колишнім басистом його тріо Ігорем Собко. Погляди на музику та виконавство у них збіглись повністю і був створений дует «Brave New World». Музика «BNW» усе більш тяжіє до східнослов’янських інтонацій, а місце блюзу займає російський міський романс. «BNW» бере участь у джаз-фестивалях у Росії, Литві, викликаючи захват слухачів красою музики та віртуозністю виконавців.
Восени 1991 року дует «BNW» грає на Московському міжнародному радіо фестивалі (організатор — відомий музичний критик та мистецтвознавець Дмитро Ухов), на якому стає сенсацією. «BNW» стали ініціаторами фестивалю «Пам’яті Jaco Pastorius» в Набережних Членах (грудень1991 р.). Телебачення знімає програму «BNW» та кілька разів показують в Україні.
Вересень-жовтень 1993 р. Олександр Любченко Грає рад концертів в Австрії (Линц) разом з бас-гітаристом Михайлом Кримовим (колишній басист «Кредо». Республіканське телебачення знімає живий концерт дуета Олександра Любченка та Михайла Кримова. Неодноразово транслюється по Україні в рамках програми «Академія гітари» (єдина серйозна програма на України , присвячена гітарі). Всього ж тільки в цій програмі Олександр Любченко показувався по телебаченню не менше 20 разів протягом 92–95 рр. Дмитро Ухов у своїй програмі «Джазовий будильник» (радіо «Маяк», Москва) неодноразово приділяв увагу музиці та грі Олександра Любченка.
1994–1995 рр. Олександр Любченко займається інтенсивною педагогічною діяльністю. Відкриває свою гітарну школу, створює унікальну систему навчання гри на гітарі. Грає сольні концерти. Серйозно займається глибинним слов’янськими традиціями, як музичними, так і духовними (православна музика). Дует із Сергієм Макаровим (контрабас).
1996–1997 рр. Сольні концерти. Записи на TV. Фестивалі.. Проект «Супер-тріо» (М. Кримов — бас, Св. Яковенко — барабани). Дует із Михайлом Кримовим. Дует із Сергієм Макаровим.
Жовтень 1997 — сенсаційний виступ дуету (А. П. Та М. Кримов) на київському фестивалі «ІНТЕР-ГІТАРА ’97». Запис на TV.
1998–1999 рр. — концертна та педагогічна діяльність.
2000 р. — спільні гастролі із зіркою гітарного джазу Олексієм Кузнецовим (Москва). Дует із Сергієм Макаровим.
2001 р. Тріо Олександра Любченка (А. Любченко — гітара, Генадій Клюєвський — бас, Ігор Любченко — гітара). Міжнародний jazz-fest у Дніпропетровську.
2002 р. — Іспанія. Співпраця з Карлесом Бенавентом (екс-басист Пако Де Лусіа).
2003–2004 рр. — соліст Дніпропетровської філармонії. Концерти, фестивалі. Дует з Юрієм Півнем. Альбом «Тонкая рябина», «Воин вечности».
Жовтень 2004 року — Концерт Тріо Олександра Любченка (Віталій Хрєнов - барабани, Юрій Півень - ел. бас) в рамках Фестивалю «Європейський джаз на Дніпрі».
Михайло Кримов
Михайло Кримов став відомим як бас-гітарист у музичних джазових колах завдяки участі у відомій джаз-рок групі «КРЕДО», популярній серед любителів цього напряму в середині 80-х років.
Лауреат міжнародних джаз-фестивалів, віртуоз-інструменталіст, Михайло після виходу з групи створює в 1992 році дует «Krymov Duo» зі своєю дружиною Людмилою - чудовою скріпалькою та співачкою.
Автор оригінальної музики та цікавих аранжувань, Михайло Кримов досконало володіє грою на бас-гітарі в різних стилях і напрямках, застосовуючи також техніку гри, що базується на прийомах, які він розробив сам. Основний інструмент музиканта - це бас-гітара, але також Михайло професійно володіє грою на електро-контрабасі.
Паралельно з власним музичним проектом, Михайло Кримов бере участь в проектах інших музикантів. Один із них - проект з відомим українським гітаристом-віртуозом Олександром Любченко (м. Дніпропетровськ).
Михайло багато виступає в джаз-клубах та на фестивалях, як в Україні, так і за її межами. Музика «Krymov Duo» звучала на концертних і фестивальних сценах в Україні, Росії, Польщі, Австрії, Німеччині і в Швейцарії.
У 1997 році вийшов перший авторський альбом дуету «Там, де нас немає». У 2006р. Музиканти «Krymov Duo» випустили другий авторський альбом «Там, де нас немає 2».
Окрім концертної та студійної діяльності Михайло займається викладанням гри на бас-гітарі.
|
|
|